man får ge och ta

Kom nyss ur duschen... matchen mot mora... tungt. Vi förlorade med ett jävla mål och dom hade hur tur som helst med att få in den där bollen. För min del gick det verkligen supertungt idag, vet inte varför men det kändes åt helvette helt enkelt. Alla mina skador som jag har dragit på mig idag det är  fan värt att skratta åt. Mitt knä gör ont både inuti och utanpå, mina fötter bränner hur mycket som helst under sulan, höften fick en smäll idag i nån närkamp och stortån smällde jag i sargen, jag menar hur klantig får man vara?

Men nu ska jag ner med desspan på jernvallen och kolla på finalen och sen är det dammatch alba mot mora!


hur ny bild som helst, typ igår kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0