det kallas timing, not

Ja vi slutade den sista dagen innan sportlovet 15.20. Jag och Bella som alltid går hem från skolan kom på att vi skulle åka buss med emilia & deseree. Så vi fick stå och vänta på bussen i 20 minuter. Man var tvungen att byta bussen nere på resecentrum och deseree sa att bussen skulle stå där när vi kom men nejnej, där stog ingen buss. Så vi fick vänta i 20 minuter på nästa buss som dessutom var 7 min sen! så vi kom hem runt 17.00 och det skulle egentligen ha tagit 15 MINUTER(!!!!!) att gå hem från skolan, men nu sitter jag iaf här hemma och i min morgonrock och värmer mig för jag håller på att frysa ihjäl. Men nu ska jag ner till oboyen(hunden) och hålla han sällskap, puusssiie

saknar bästavän nå grymt redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0