för att jag har dom bästa

för att min frida eriksson & sophia lundmark är dom sötaste människorna somfinns, dom kom hit igår med en skitfin blomma till mig. den var skitskitfin!! jag han tyvärr inte knäppa något kort på den så att jag kan iaf säga att det var tre stycken vita blommor :)

Idag ska jag äntligen till valbo och få utöka min garderob lite grann, fast först ska jag vänta i fyra timmar på att frida och sophia har dömt några innebandymatcher sen får vi skynda oss te valbo, hehe... emmaplingbabe kanske också ska med om hon orkade och hade lust. sen så är dagen´inte planerad mer än att jag ska ner och titta på träningen för jag får inte träna den här veckan än då. så aja, pussshejsan, dagens outfit kommer soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0