frida kulan bästavän eriksson


älskling vad är det som har hänt? det var ju du och jag mot världen. nu för tiden är vi aldrig med varandra mer. vi pratar hela tiden och säger ja vi måste vara någon dag här. men dagarna går utan att vi hörs av med varandra. förr överlevde jag inte en dag utan att höra din röst eller få något sms. nu kan det gå dagar innan jag ens får prata eller se dig. jag saknar dig varje dag så att det gör ont. känns som att min bästavän och jag glider ifrån varandra när vi borde hålla ihop som klistermärken. men vi ska ändra på det. nu ska det bli vi två mot hela världen igen. för att jag älskar dig mest av allt på denna planet bästa bästa vän. ingen annan än du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0