hör du hur klockorna tickar

Hej på er.
Min dag är sämst. Jag har ju haft huvudvärk i typ en vecka snart. Inte att jag har det hela tiden utan när jag tex springer och lutar mig framåt gör det ont. Mamma tror att jag snart kan få bihålsinflammation, som om jag inte har nog med bekymmer. Fast nu känns det som att jag har migrän, och det är sjukt jobbigt att bara ligga i sängen hela dagen så jag är tvungen att sitta lite vid datan.

Farmor&farfar åker på kryssning idag och där kommer EMD att uppträda och så kommer dom spela in programmet färjan också, hehe skitkul! Snacka om att jag ska bänka mig framför tv sen och titta på om dom är med, hehe. Och så skulle dom kanske köpa en parfym te mig om den fanns där. Naomi cambell cat deluxe at night eller vad den heter, men gott luktar den iaf, som in i bomben.

Nu lär jag ta och krypa ner i sängen så att jag blir av med denna huvudvärk. pusssshejsan

hihi en bild på maja & frida när vi var i mora på innebandyläger för nåt år sedan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0