i found myself and ran away

Hej på er.
Tog snålskjuts av mamma till skolan och hem idag, för ont i benet och trött för att gå, hehe. Efter skolan åkte vi ner på stan och jag köpte äntligen skor! Köpte även strumpbyxor och en kofta. Bilder kanske kommer senare som jag alltid säger men kameran är urladdad så den lär laddas först.

Ingen träning eller nåt idag så jag har krypit ner i en stor tjocktröja och mysbyxor och sådanna här lurviga varma strumpr, nu fattas det bara att gå ner och få nåt i magen så är allt kanoners. Trött är jag också så jag ska nog lägga mig tidigt och så ska jag plugga på lite NO. Och så kanske om jag är duktig, kanske jag ska ta några sidor i ''ljudet av ditt hjärta'', men bara om jag förtjänar det. hehe, adiiios


Kommentarer
Postat av: Matilda

gott med kaffe :D

2009-02-12 @ 21:18:29
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0