jag säger bara jag älskar dig

Kom in för ett tag sen från att vara ut med troyoboy med hannaälskling, och ja, imorgon ska hon lämna mig här i kalla sverige och åka till thailand och bli neger så man inte känner igen henne när hon kommer hem, och kommer jag sakna henne ? svar ja! Jag tror inte jag har varit  utan henne i två veckor på flera åår! Hur ska rebecca klara detta? jag sa hejdå till henne och då började jag att gråta, min älskling på andra sidan atlanten(om det nu är atlanten?)! Jag kommer sakna henne till döds, åhhhhhh!

MEN HON FÅR HA DET SÅ TREVLIGT !
+ ATT LISABALKEFORS REDAN ÄR I THAILAND OCH HENNE SAKNAR JAG OCKSÅ REDAN!


vissa är född med skönhet, och vissa inte, haha älskar dig mest hanniie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0