Kungsbergets backar lutar ner

åh det var så underbart att vara tillbaka i backen och känna tårarna komma i ögonen för att det går så fort! jag har åkt skidor 2 ggr i år, TVÅ GÅNGER!! det är så sjukt lite så ja, jag ska ta mig i kragen och åka upp mycket mer mer mer mer. men vi var iallafall där idag med skolan på friluftsdag, riktigt roligt va. Isabelle var hur duktig som helst, verkligen en blivande stjärna! hon är så söt så.

nu är jag ju iaf hemma efter att ha tagit ett bubbelbad, varmaste och skönaste jag gjort på länge. jag frös ju så förjäkligt när jag kom hem så jag var tvungen att bada istället för att duscha. men jag blir varm på en gång så jag låg nog inte i badet i mer än 15 minuter max. och bubbelgrejjet va slut så jag fick köra med nåt B skit. aja, nu ska jag iaf smörja in mig och ta bort sminket som runnit ner under ögonen, fortsätt med lika fin dag nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0