på akademiska dag 1

Hej på er!
Efter år och dagars väntan på att datorn har satts igång så har jag äntligen kommit in. Det är så att man inte får ha laptop på rummet med internet så jag fick ta en dator här i väntrummet en stund och kolla läget där hemma.

Jag kom hit runt 11.00 och då fick vi vårat rum och så. Det har kommit läkare & sköterskor hela tiden och frågat frågor och undersökt och så. Till lunch serverades kyckling &  ris och till middag spaghetti och köttfärssås. Nu ska jag snart lägga mig på rummet och kolla på lite filmer för det är nästan det enda jag har gjort här, kollat på film och läst böcker... hehe. Imorgon bitti någongång sker ingreppet.

För dig som inte vet vad jag ska göra ; Mitt struplock är 3 ggr så tjockt som det borde vara och då händer det att jag inte får luft ibland vid ansträning och kräks typ hela tiden. Jag snarkar värre än en lastbilschaffis och då är jag helt seriös, det finns en person som kan sova utan att tänka på det och det är min bästavän frida!  Så dom ska gå ner och ta prover på halsen och kolla vad det är för fel för dom vet inte vad det är för problem.

Så jag hoppas ingreppet går bra imorgon, ha det så bra tills v hörs nästa gång, får se om jag är tillräckligt pigg för att masa mig till datorn imorgon, pusssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0