saker jag verkligen vill ha är...

... En ny garderob, jag menar då innehållet. Mina kläder är kanske dom tråkigaste och allting börjar sitta helt fel på kroppen, nej usch , jag lär åka till valbo eller gävle och byta ut massor.
... den fjärde boken i twilightserien som kommer ut den 12 Mars, jag blir tokig om jag inte får den snart!
... Nya skidor, liksom vem vill åka på ett par för korta skidor och som är tävlingsskidorna för två år sedan?
... Ny mobil, hallå? tegelstenen är ur mode!
... Rix fm, det var det som räddade min dag, vem vill lyssna på mix megapol? inte alls lika bra!!
... thevoice kanalen likaså, tillbaka tillbaka!
... en vilja för allting igen, på sistone har allt känts så meningslöst.


godnatt på er, nu ska jag krypa ner under täcket och drömma om nåt som får mig att stiga upp glad imorgon, den här mogonen var inget vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0