tåget kommer, tuuut tuut

tjennnix (:
bästavän har fått räls idag, hon är nog sötast i världen, för det är hon alltid! jag skulle egentligen träffa henne nu efter skolan men vi hinner inte för jag ska snart åka och lämna troy hos farmor och farfar sen så ska vi ju på innebandymatch mot storvik, taggataggataggatagga! sen åker jag typ hem och fixar mig sen är det fest hos johanna, tror typ skitmånga ska dit (: hehe man lär ju dit och kolla läget lite och om det är dött åker man hem, men jag tror det är ganska livat.

och så ska jag reta frida lite för att hon kommer ju att ha tandställning när vi är i malta x) och så har jag ju haft tandställning själv därför ska jag dra lite practical jokes med henne, hehe. hööres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0