vart tog vägen vägen?

Hallå där!
Kom hem hel från uppsala efter att dom bestämde att jag skulle ´´opereras´´ den 23 februari. Jag kommer vara nersövd och dom kommer gå ner i min hals och typ ta massa prover för dom visste inte vad jag hade för fel. Först trodde dom att det var någonting när jag bara ansträngde mig men det var inte så. Då kommer jag dit på måndagen och får vara kvar till onsdagen. Jag kommer hinna ta livet av mig innan jag kommer hem ju... sjukhus suger. Finns ju ingenting att göra, ingenting!

Sen på vägen hem så stannade vi i ett köpcentrum men jag hittade ingenting. Sen åkte vi till valbo och där hittade jag en klänning jag ska ha på bröllopet. Så äntligen är den stressen över att man ska ha klänning... nu återstår skor!

Och så måste jag komma ihåg att beställa den fjärde boken så den kommer hem i brevlådan till mig den 12 Mars då den kommer ut för jag längtar så jag spricker. Jag klarar inte av att vara utan fjärde boken en hel dag i onödan. hehe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0