you got it all wrong

hejhejhej
sov hos min bästavän igår tills idag. Vi vaknade runt typ ett och var såååå trött att jag höll på att dö. Vi klev upp iaf och började typ sitta vid datorn och så. Sen kom vi på att vi skulle plåta lite bilder och sånt, hehe sånt är kul. Men hehe resultatet blev inte bra. Jag och Frida har nog inte tillräckligt med fantasi för sånt, iaf inte inomhus. Sen gick vi till american och åt kvällsmat och pappa kom och hämtade oss och sen så åkte vi hem hit och kollade på melodifestivalen som var så pinsamt att vi satte oss och tittade på twilight istället. såå mycket bättre! Sen åkte hon hem och jag satt nere med mamma och pappa och tittade på rosa pantern.

imorgon blir det ingen match för att sätra har lämnat walk over, boooring. nu vet jag inte vad jag ska göra imorgon, kanske blir det valbo om någon är sugen på att hänga med. För Frida ska på gästrikelagsträning så det blir inget för henne... hmm.. äh vi får se, men det blir fotbollsträning på kvällen iaf, tur de. pussssssshejjsannnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0