20 Sanningar om mig själv

1. Jag ska byta skola
2. Inte för att jag är mobbad, utan för att jag kommit in på en skola jag sökt till.
3. Där går två av mina bästavänner.
4. Jag har en sprillans ny gitarr men kan inte ett ackord, kan bara en tveksam blinka lilla stjärna.
5. Jag är  skötsam.
6. Jag är blyg i början.
7. Mitt innebandylag = mina bästavänner
8. Fast jag har fler bästavänner som inte spelar.
9. Jag vill ha jättelångt hår, eller page.
10. Jag känner mig alltid stor och klumpig.
11. Jag mår dåligt när jag ser två personer.
12. jag är alltid alltid mig själv när jag är med sophia.
13. jag vet inte varför det är så.
14. jag är inte höjdrädd
15. men jag tycker det är lite otäckt med berg&dalbanor, fast kul
16. mitt bästa minne är från turkiet... bästa resan!!
17. jag är med i facebook så bli vän med mig där
18. mina vänner kallar mig mamma för att jag är så rädd om dom.
19. jag borde göra läxorna nu.
20. bästavännen min heter frida eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0