call me a doctor if you want to

Heeeeeeeeejhopp.
Min dag har vart superbra. Torsdag kommer nog att vara bästa dagen i skolan, hehe. Första hade vi No-labb. Då vi skulle undersöka och skära i ett koöga. Jag och Frida körde tsm och vi skärde och vände ut och in och så på ögat, haha skitkul. Jag ska ju bli kirurg så jag tål sånt där ja. Sen hade vi långlunch så vi tjejer i klassen tog bussen till Mcdonken och feta ner oss med hamburgare, jammi. Sen var det bara tillbaka till skolan till Matte & No som var hur chill som helst.

Sen följde jag med Hanna och solade, jag solade då inte dock, lite för feg för det efter att jag ha sett en film hemma hos Hanna, hehe ( the final destination3). Sen så gick vi lite på stan så vi gick in på Hansens Bageri och köpte två bröd var som vi tog hem och åt som mellis, det smakade gott det med.

Nu; ska jag som vanligt kanske ta upp min spanska bok och se om det finns nåt jag ska träna på, pussisar.


Kommentarer
Postat av: matilda

du är inte den enda hon har skrämt upp med den där filmen ska jag säga dig =) haha<3

2009-03-26 @ 17:45:09
URL: http://matiildanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0