everyday, everynight, i wanna se you baby stayin' by my side


Hej baby. Nu är du i thai och steker dig neger. Jag önska jag kunna sitta där bredvid dig nu och fråga om vi ska hoppa i och svalka oss i poolen eller gå och köpa glass, så som det var i turkiet. Men nu har du varit borta i lite mer än en vecka och jag saknar ju dig till tusen! Fast jag vet inte om jag tänker umgås med dig när du kommer hem för då kommer jag se ut som en snöboll och du kommer vara chokladboll. Jag kanske äter upp dig vem vet. När du åkte rann tårarna fortfarande när du gick in och jag fortsatte nerför stigen där. Mamma frågade varför jag grinade men jag bara skyndade mig upp på mitt rum för att torka bort tårarna för jag inte skulle verka så töntig. Men whatever, ingen är perfekt, hehe. Men jag saknar dig hur mycket som helst och jag vill att du kommer hem nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Jag Älskar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0