för er kan jag gå igenom eld och vatten


Inte världens bästa kvalité men den duger

DM spelades idag i parkhallen, vi vann båda matcherna så vi har sätra kvar imorgon. Om vi vinner mot dom så vinner vi gruppen och går vidare te semin... tagga!

Jag har precis vart och handlat med pappa. Köpte lite salladsgrejjer så man kan få göra en egen sallad och ha i det man tycker om istället för att sitta och peta i en sallad man inte gillar... i am smart i know.

Nu ska jag och min godispåse börja tänka läxor och gräva ner oss under marken... nejrå men jag lär plugga för jag har inlämningsuppgifter tills på måndag, en lördagkväll med läxor, vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: Sara

usch jobbigt me läxor, har själv 2 prov nästa vecka men har man pluggat? höhö neej ska göra det seeenare.. förhoppningsvis xD

2009-03-14 @ 23:04:14
URL: http://miracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0