i cant avoid this feelings

Hej på er, godnatt kanske man säger.
Jag ska iaf gå och sova nu för klockan 5.30 ringer min klocka imorgon bitti. Jag vet , det är sjukt tidigt, men jag behöver lång tid på mig imorgon när det är första dagen och allt. Ja första dagen i nya skolan, shit vad jag är nervös. Hur jag ska somna nu det vet jag verkligen inte. Men jag ska lägga fram allting jag behöver imorgon så det inte blir så stressigt. Så klockan 7 min över sju går bussen utanför mig till resecentrum, tur att jag har mina bästavänner Hanna och Frida, utan dom hade det här inte gått x)

Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: johanna

IT'S GONNA BE TOMT UTAN DIG HUHHUUU..hoppppppas du trivs på proollan ::DD:DD

2009-03-23 @ 13:03:45
URL: http://johannablixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0