ingen fest utan polly

tjenatjenamors!
Idag var skolan bättre än igår, kanske var det för att jag kände mig mer som en i skolan. Igår kände jag mig som en besökare som inte platsade någonstans. Men det blir bättre och bättre... och det är jag verkligen glad för. Det som känns så bra är att alla tjejer i klassen är en grupp eller vad man ska säga. Alla tjejer umgås och det är verkligen skönt, fast okej, det är bara sju tjejer i klassen men ändå. Alla stirrade inte lika mycket idag iaf, det var nog skönast av allt.

Justja, mitt busskort slutade att funka idag så jag fick något panik, men chaffisen skrev nåt på kortet så fick mamma komma och hämta mig och Hanna efter skolan så åkte vi och bytte ut kortet, så nu är det ordnat iaf.

NU ; lär jag plugga spanska för jag suger på det och alla andra är hur bra som helst. Imorgon är det ordkoll, lycka till rebecca!

Bara för att vi ibland går skilda vägar så säger inte det att man inte kan hålla ihop

Kommentarer
Postat av: sophiedinsophie

allvarligt älskar dig så jävla mycket det är helt sjukt, skiter i att du bytt skola kan LOVE YOU LIKA MYCKET FÖR DET HEHEHEHEHEHE:)

2009-03-30 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0