It is the last time

Hejhopp!
Sista dagen i den här skolan idag, ledsamt men ändå skönt att slippa att sitta och frysa i klassrummen och tycka att allt är ofräsht. Så nu sitter jag förmodligen vid den här datorn för sista gången, är nog sista gången jag är i det här klassrummet också. När jag ska plocka ur alla saker i mitt skåp då kommer nog tårarna att välla  fram, då kommer jag att inse vad jag har gett mig in på för någonting. Men jag är glad över mitt beslut, fast jag kommer att sakna alla så mycket.

Jag sitter iallafall vid datorn och jobbar med preventivmedel, haha. Ja man skulle göra ett eget arbete och man fick välja från en lista så jag valde något enkelt som jag ska  få redovisa idag när alla andra har flera veckor på sig.

förresten så säger jag grattis till Hanna & Frida som kommit med i gästrikelaget på träningsläger, ni är bäst brudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0