jag borde inte ljuga

hahahhaa , jag är hemsk , men jag kan inte berätta mot vilken person eller varför för den personen läser min blogg... jag säger bara förlåt men jag älskar att ge igen x)

Jag har inte skrivit blogg sen i lördags och det är jag ledsen för, jag har umgåtts med emma och det har varit underbart roligt. På söndagen tog jag en slappdag och var med sophia på kvällen. Bakade kola gjorde jag också, jammi. På måndagen var jag med bästaemma och kollade på filmen twilight och så var vi hos farmor. treeeeevlans. Nu sitter jag här och kom hem från skolan för någon timme sen, så direkt när jag kom hem läste jag tidningen frida som låg på köksbordet.

Om någon vill veta vad jag hittade i valbo blir jag ledsen att göra er besvikna, inga bilder knäpptes och jag är för lat för att samla ihop alla grejjer knäppa ett kort och sedan lägga in på datan. Men jag kan skriva allting ! :)

Väska från hm 179 kr
Trosor & Bh från hm 129 + 49 kr
cardigan från ginatricot 149 kr
Skärp från ginatricot 79 kr
T-shirt från ginatricot 99 kr
Skor från scorett 499 kr
Tjocktröja från bikbok 199 kr



jag och emmaharing i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0