jag hoppas att det löser sig ändå

Ja vi vann skoldm mot norrsätraskolan iaf. Jag fick faktiskt in en boll i buren. Vi vann med 6-0. Det kändes grymt konstigt att se dom andra värma upp när jag egentligen skulle ha sprungit där med dom. Aja, det gick ju bra det här ändå.

jag har vart med hanna och frida idag. först hanna och vi pluggade lite och sen kom frida då skulle hanna iväg på träning och jag frida satte igång och pluggade. vi satte på en film på tv och pluggade till den. Nu tror jag iaf att jag kan alla engelskaglosor, men jag har iaf imorgon på mig att plugga inför spanskaprovet. sen på fredag har jag ju även matteprov, fattar inte hur jag ska få in allting i ett schema faktiskt.

Och jag som var så envis mot Frida att hon inte skulle gå in på bussens hemsida och kolla när bussen gick för att jag var ju så säker så. När hon kom dit så gick bussen om en halvtimme. Så stackaren började att traska hemmåt. Jag ska . gottgöra henne imorgon, förlåt älskling !

nu ska jag ta tag i plugget innan jag släcker lampan för idag och välkomnar natten, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0