Kom inte på någon rubrik idag

Skolan.... ska vi inte prata om... för där var alla deppig idag, för att jag kanske ska byta skola. Det var jobbigt att varje gång jag såg någon få tårar i ögonen svämmade dom över i mina ögon och allt blev suddigt. Jag har verkligen världens bästa ''tjejgäng'' i min klass, dom som är mitt allting. Och dom kanske jag nu lär lämna, som att lämna hela sin själ och ge sig ut ensam. Fast jag har ju Frida&Hanna.

Förutmom att jag har gråtit hela dagen så har jag också haft en grymt tråkig skoldag, okej, matten är kul, inget annat idag. Profiltiden(idrottsprofil) är så himla tråkig för alla är ju inte ens seriösa och ''tränaren'' vi har bara står där och låter oss spela match, jag säger bara hejja han.

sophieälskling

isabellebaby

emmabästavän

rebeccatwin

emiliaföralltid

desereeälskade

Kommentarer
Postat av: EMilia

</3 ILY

2009-03-12 @ 18:02:13
Postat av: isabelle

JAG ÄLSKAR DIG<3333333333333333333

2009-03-13 @ 20:21:39
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0