måndag jag aldrig glömmer

Ja hörrni, nu tänkte jag berätta om min första skoldag, helt sammanfattat var den-  pinsam.

 Jag klev upp klockan 05.30. Jag och hanna tog 7 minuter över sju bussen här nere på gatan. Den tog vi till rese och hann med 41 som stog där när vi kom dit. Sen bytte vi till en annan buss i gävle som gick till sätra där vi skulle spela fotboll på specialidrotten. Jag och Hanna var där en 45 minuter för tidigt så vi fick stå där utanför och frysa häcken av oss tills tränaren kom och öppnade.

Efter specialidrotten så tog jag, Hanna och Amanda bussen till skolan för vi pallade inte att gå. Då gick vi och käkade och det var liiite folk som glodde, haha... men det får man räkna med när man är ny. Sen hade vi Svenska / So och vi började med första världskriget, hur kul som helst kanske. Jag fick presentera mig inför hela klassen, pinsamt eller... Den lektionen hade vi typ i 2 timmar och 45 minuter. Sen så slutade vi för dagen. Vi tog alla dessa bussar hem och Hanna och Frida skulle ner på stan och  sola solarium och jag tog bussen hem iställer för att vänta på dom.

Hemma tog jag en macka och fixade och så sen så kom Sophie&Isabelle och jag pratade lite med dom.( Hehe Sophie har lämnat kvar en pollypåse jag sitter och käkar lite av, hihi). Efter dom hade varit hit så var det träning i fotboll med gästrikelagstränaren för 95;orna men eftersom att de spelar i vårat lag så fick vi också vara med. Men inomhus är kanske hur kul som helst så jag klagar inte.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp 06.00 imorgon bitti, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0