Rebecca <3 Isabelle




- om jag skulle tappa kontakten med dig skulle jag få gråta mig till sömns varje kväll. för att jag blir så glad när jag ser dig varje dag. nu kommer vi bara att träffas när vi bestämmer att vi ska hitta på något eftersom att vi inte tränar eller går i skolan tillsammans. hur jag ska klara mig, så långt har jag inte hunnit tänkt än. men jag vet att dig står jag så nära att jag inte har råd att mista. jag önska jag kunde ta med er allihopa dit. det vore så jäklans lätt. imorgon är det min sista dag så jag lär använda mig av vattenfast mascara, jag älskar dig isabelle linea ågren, du får aldrig glömma det. aldrig !

Kommentarer
Postat av: isabelle

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!<3

2009-03-19 @ 14:41:03
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0