we are family, i got all my sisters with me

Ja hur det gick på DM finalen kanske alla vill veta. Åh jag säger bara DMGULD! Vi vann med 4-2. Helt sjukt bra och jag är så jäklans stolt över alla mina brudar. För saken är den att vi var 8 pers och dom 17 pers. Så vi hade det ganska jobbigt om man säger så.  Men vi klarade det undertbart ändå... för vi har ju pokalen i våra händer nu. Och det var riktigt coolt eftersom att jag var lagkapten fick jag gå fram och lyfta bucklan i händerna, det är en riktig häftig känsla faktiskt.

Nu idag ska jag med bästavän till valbo tror jag. Jag sov hos Frida inatt igen och nu väntar jag på att hon ska komma ur duschen sen så åker vi hem til mig och jag hämtar grejer och sen så åker vi och shoppar. kanon fint det.

Och igår såg jag kanske världens snyggaste kille i alba, i swear !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0