you make me believe


Inlägget före som jag skrev kanske verkade lite obegripligt, jag tror inte ens att jag förstår det riktigt. Men saken är den att jag har kommit in på en privatskola som heter Prolympia som ligger i gävle. Två av mina bästavänner går där och jag vet inte om jag ska byta nu när jag går i åttan. Jag kommer att få plugga igen hur mycket som helst... och ja... men det lutar mot det hållet, fast jag är inte säker.

Så ni kanske kan gissa att jag tillbringat min eftermiddag med hanna, frida och rebecca.  Hanna och frida går ju på prolympia så dom har lyckats övertala mig att börja där, NÄSTAN... medans twinrebecca försöker övertala mig att låta bli, söta ungar... :) Nu ska jag lägga mig och sova tror jag, pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0