can you feel this?

Hallådära.
Hade hand om fotbollsskolan idag innan jag åkte på match som spelades mot sätra och vi torskade med 4-2 efter att ha haft ledning med 0-2. Men ja förluster får man ta och idag var det inte våran dag verkligen. Efter matchen så åkte vi och handlade och jag köpte donken för att jag var så hungrig, yeeah. Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn och ringde och prata med frida i typ en timme, sen johanna i kanske en halvtimme. Imorgon kommer vi snacka som tre kycklingar, hehe kul med prat,hihi. Nu ska jag stänga av datorn och bädda ner mig och imorgon väntar en dag med gym och få tillbaka SO provet, lycka till mig!  godnatt !

kanske att frida och johanna betyder kärlek, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0