ja min dag har bestått av shopping och en massa provhyttsturer

Ja nu är man äntligen hemma från sveriges fina huvudstad stockholm. Jag och frida klev upp klockan sex imorse och traskade ner till resecentrum med hennes mamma och där mötte vi emmsan & och hennes syster och mamma, trevligt. Inne i stockholm var det varmtvarmt, och tack och lov så hade man lämnat jackan hemma så inget onödigt släpande på sånt blev det. På bussen träffade vi även tove&lina som vi stötte på några gånger under dagen, plus en riktig snygging på bussen också grrrr...

Ja hur många gånger vi gick in och ut i dom där provhytterna går inte att räkna men efter att bara hittat en bikini och ett linne så var det nog ganska många gånger som var onödiga. Jag och frida hade gjort en lista igår kväll innan vi skulle sova på vad vi skulle köpa idag och jag hittade 2/5, så ja. På vägen hem sov vi hela högen och emma knäppte jättefina bilder på mig när jag sov på vägen dit och jag knäppte på henne på vägen hem, så hämnden är ljuuuuv. På vägen hem satt dom där med sina telefoner och sms:ade som vanligt och jag satt där mobbad as usual för att ingen skriver med mig, buhu.

Sen när vi kom hem var det cruising i stan så på väg till frida när jag skulle hämta mina grejer och på vägen hem så kollade vi på lite bilar och lite folk, såg dock inte så många som jag kände men ja de var inte så länge vi kollade heller. Förresten så vann ju ellenor från gävle robinson2009, hihi gävle ligger bredvid sandviken och där går jag också i skolan, hihi...

en puss för den som orkade läsa allt :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; tack! :) hoppas ni hade en fin dag!! :)

2009-05-31 @ 00:13:39
URL: http://rebeccaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0