jag är redan vaken, wihuu

Men goodmoooorning. Kom precis att tänka på att idag är det väl johan palm ska till valboköpcentrum, och jag är inte där, buhuhuhu vad ledsen jag blir, eller så inte. Jag vaknade typ runt halv 10 idag, det är riktigt bra för att vara mig. Sen gick jag ner och tittade på lite tv och sen gick jag upp igen och satte mig vid datorn.

Dagens planer är att först ha fotbollsskolan på norraip, sen är det samling på norra 16.00 sen bär det av mot sätra och där börjar matchen 17.30, hihi. Men sen lär rebecca hem och plugga om hon ska kunna få ens G på de här provet säger jag, hehe. Nu ska jag klä på mig och fixa och så innan det blir lunch, pussssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0