jag kände att jag inte orkade när jag vaknade upp efter 6 timmars sömn

Hejsan allihopa.
Jag har varit hemma från skolan idag pga att jag inte mådde hundra procent bra i morse men sen på eftermiddagen blev det bättre och det resulterade i att ta en promenad i solen med sophie & troy. Känns så jäkla skönt att ha sophie för med henne pratar man om allt mellan himmel och jord, hon förstår alltid. Sen gick vi hem till mig och kollade på stallkompisar ( som är hur bra som helst, loveit) och satt vid datorn. Sen åkte hon hem och jag lade mig ner och vilade och kollade på film. Nu ska jag snart plugga lite innan jag ska ta och sova för kvällen och imorgon ska jag hjälpa mamma med lite grejer innan det blir att vara med frida&johanna... puss!

Kommentarer
Postat av: sophie

älskar dig vännen du är underbar:)<33333333333

2009-05-20 @ 23:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0