jag vet inte om jag vill bli helt fast igen

Jag tänkte på en sak innan jag gick och lade mig igår, och det var om jag ska börja att läsa twilightböckerna en fjärde gång, hihi. Jag vet inte om jag orkar bli helt besatt och inte göra annat än att läsa som det har blivit alla andra gånger jag läst den. Men aja, vi får se om jag tar fram den innan jag sover idag.

Idag har knutt rebecca varit på gym, vi var där på specialidrotten, det var jag frida och hanna a. Vi typ lyfte hantlar och så, yeah beachen09 here i come. Men jag hade faktiskt tänkt att pumpa lite situps och armhävningar innan jag ska sova. Ett plus också är att jag inte har rematis ( stavning), det var ju de dom trodde med min hals. Så då kanske jag får ta hål i naveln, fast bara kanske eftersom att man inte vet vad som är fel, hihi. Ska faktiskt ner och prata med mamma nu.

Imorgon blir det att kolla på mitt lag som spelar match mot sätra på jernvallen. Jag orkar inte vara med imorgon så jag valde att hoppa över den matchen så jag kollar istället. Sen blir det innebandymöte för heeela slanten, pusssiie
men det där är riktigt vidrigt iaf, det där är övernaturligt, bläääää för sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0