min dag har varit fullpackad

Hej på er!
Ja min dag har varit ganska full späckat. Jag har vart i gävle i boulognen och sett världens sötaste hundvalp, en sån som jag har, skiit söt var den. Sen har jag haft hand om fotbollsskolan och det var kul. Nu ska jag bara äta lite och kanske öppna spanskaboken och kika innan jag ska ut på picknick med isabelle. Jag vet att det iaf blir Isabelle men det kanske blir någon mer. Så jag och min bella slår väl upp filten och dukar upp med kakor här någonstans där vi kan sitta och prata. vi brukar ju alltid gå ut och gå för att prata men idag blir det picknick och så blir det ett litet firande eftersom att jag missade hennes födelsedagsfest... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0