nu är det inte långt kvar kan jag säga

Det är 29 dagar tills jag och bästavän åker till Malta.
Det är 9 dagar kvar tills skolavslutningen.

Här sitter man en Onsdagkväll och har ingenting att göra. Skulle ha åkt och kollat på fotboll med några men det skulle bli så jäklans sent så, ja det blev hemma istället. Får väl gå till prillan och köpa mig nå gott och sitta och titta på när Manchester united spöar Barca själv då, det är väl kul det med, eller inte. Idag har det typ inte hänt något, det är hur chill som helst i skolan, typ gjorde en enkät och testat gjort en engelska nationellt, oj va jobbigt. Sen följde frida med mig ner på stan och köpte skor sen åkte vi buss hem med mike. Nu hade jag tänkt att gå ner ett tag för datorn suger just nu, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0