nu är helgen över

Jag vet jag har inte skrivit på aslänge. Så vi tar en liten snabbis på helgen här då.

Torsdag - Det var mini turnering i skolan på innebandy där mitt lag kom tvåa efter en förlust mot fridas lag, det gick inge bra för vårat sverigelag dårå. Sen på kvällen vare raketcupen med 10 lag anmälda, kul, eller så inte. vi kom iaf dåligt och efter det var slut klockan halv två så åkte jag och frida hem till henne och sov.

Fredag - Vi sov till klockan 16.45 så vi hann inte göra så mycket. Vi tog en filt och lade oss ute på hennes baksida och solade och pratade, riktigt mysigt. Sen gick vi in för att det blev kallt, åt god mat och så. Sen gick vi till hemmakväll och köpte godis innan vi tog bussen hem till mig och sov. På kvällen spelade vi spel innan vi sov.

Lördag- Jag och Frida tog bussen in till Gävle och sen vidare till Sätra för att jag skulle spela fotbollsmatch mot sätra, bara träningsmatch. Det blev 1-1 iaf, usch. Sen så skjutsade vi hem frida och jag mamma & pappa åkte till farmor och farfar och käkade för att vi skulle fira min farbror. sen på kvällen kom bella och lisa, vi kollade på film och så... sen åkte bella hem och lisa sminkade mig, hihi. sen kom frida och sov hos mig.

Söndag idag- Pluggade lite runt tolv tiden, sen blev det bussen hem till frida och där gjorde vi inte så mycket. Vi tog en promme till jernvallen och kollade på sif match med några tjejer. sen tog jag, frida och sofia en promme till donken eller okej sofia cyklade och jag & frida tog bussen , hihi det var kallt. sen kom sophia och vi käkade och så innan jag och sophia begav oss hemåt. Nu sitter jag här och borde plugga men jag känner att jag inte orkar.

långt inlägg jag vet, du som läste allt gjorde det jäkligt bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0