sommarvärmen är här igen wuhoo


Idag har det varit äckligt varmt, eller okej det är skönt när man ligger på stranden och kan ta sig ett dopp när det blir för varmt men har man fotbollsmatch med två avbytare håller man på att avlida. Det var iaf en  match idag mot hille som vi spelade 1-1 mot, yeah. Det är bra för att vara saikhaik faktiskt. Sen blev det hem till farmor där jag badade och stekte, och just ja, jag åkte ju vattenskoter också, sååååå kul. Vi var uppe i 110 km/h , hihi... ´jag fick också köra fast då fick jag ha typ någon nyckel så att det inte gick att åka så himla fort, buhu, men jag fick köra lite utan den också.

Sen vare hem till mormor och där blev det tacos och slappa. Gjorde ingenting bara typ satt på gräsmattan med jennifer & johanna och ja , gjorde inget. Eller jo, jag försökte lära dom att hjula, haha. Sötaungar de där. Nu gör jag ingenting och ska nog gå och lägga mig snart, för jag är nog tröttast i sverige tror jag. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0