we are all in this together

TJENA.
Tänkte slänga in några ord nu innan jag ska till tandläkaren, jag ska få min tandställning idag tror jag, en sån där man har på natten, en genomskinlig. Jag pratade just med Hanna på vägen hem om den och om jag sätter den i halsen och dör på natten så vill ja ha flightless bird på min begravning. Efter tandläkaren så ska jag iväg till jernvallen och kika på mitt lag som ska spela match, jag kände att jag inte orkade spela idag så jag hoppar över matchen och får stå i regnet på sidan och titta istället, hihi. Sen blir det innebandymöte så kvällen blir fullspikad och jag vet inte om jag kommer att sätta mig vid datan när jag kommer hem... oj nu lär jag åka till tandläkaren, hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0