-

Ah det är såhär supermysigt att vakna av att halsen är typ igensvullen och man får ingen luft, det är verkligen pricken över iet när man är sjuk. Ah men det har väl blivit lite bättre... jag menar jag kan ju andas, men det är jävligt tjockt. och med tanke på att jag inte har några halsmandlar så är det lite konstigt men det är typ helt igentäppt så det är väl typ nåt annat i halsen som har svällt(?).

Ah men dagarna tillbringas framför onetreehill i min kära säng, tog även upp och kollade lite i matteboken idag men gav upp ganska fort eftersom att jag inte fattade nåt när jag trodde att jag gjorde det, sen så kollade jag facit... och jag hade inte ens i närheten av rätt.  inge bra dag för mig! nu ska jag tycka mer synd om mig själv och hämta upp nåt att äta, sen så ska jag fortsätta kolla på onetreehill och bellan min kanske kommer över med min femtebox... hihi miss our walks already bella. Ska även hämta upp lite halstabletter, jag menar, det kan ju inte göra nåt värre.

smsa hela dagen&kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0