förlåt pappa hehe

Ah det är ju farsdag idag, men jag har inte köpt nåt! Mamma får åka iväg och köpa nåt med lucas eftersom att det är hans pappa också så då köper vi tillsammans, det är ju asbra. Men sen idag, vad ska jag göra då. Jo mitt liv ska bestå av de två mest trökiga grejerna i världen, plugg&städ = bläää. Faktiskt så ska jag ut på promenad med bella också så då kanske vi kan gå ner till jernvallen och kolla när tjejerna mina spelar match mot borlänge. Sen så ah, händer inget mer än sooova. Det suger att det är skola imån, KILL ME SNART.

vi kör en sån här, hur många procent saknar jag malta nu, kanse hundra +++++++++++++. fan vad jag vill tillbaka och träffa alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0