varför är man inte lika snygg längre för?

sånna här snyggis bilder som är hundra år gamla hittade jag på datorn, värt en titt!





isabelle rebecca hos deseree 05

träningsläger i idre 05 rebecca och matilda

matilda gjorde för några år sedan... det höll ju länge haha

3 april 06, min födelsedag. charline hanna sophie emilia deseree

påväg till busterstarletcup i mora typ 06?

rebecca sophie deseree hos deseree 06

rebecca och charline hos heval typ 06

c00labeckiZZ och m0nztersoff3n ute och går 06

m0nzterzoff3n är sig själv

emilia hos hanna 07

emma 07 <3

rebecca och baloo hos rebecca 07

frida 07

mummmmmmmmmms va söt alla varit en gång i tiden. speciellt jag, hur orkade jag gå runt och bära på mig själv egentligen? förstår inte det alls... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0