Grattis min bästa sophie på födelsedagen


jag vet hur omoget det är att sitta och skriva långa jäkla texter om hur mycket man betyder för varandra, men hur ofta lär man vara mogen då?

kan hända att något har gått snett, jag kanske inte mår bra till hundra, jag slår dig en signal och du har alltid tid att trösta och få en att känna sig på topp igen. Jag känner verkligen att du gör vad som helst för mig, och detsamma gäller dig älskling. Du ringer mig också när det är något som är fel och du vet att jag lyssnar och försöker trösta så bra jag kan. Så som vi har sagt så många gånger, men vi behöver ju inte säga vad det handlar om men våra ord '' är så glad att det är just du'', dom värmer så mycket varje gång jag hör dom. Men det som känns så jäkla bra, är att jag vet att du jämt är ärlig, du säger vad du tycker... och du har världens sämsta humor som är så jäkla dum att jag kan sitta och skratta åt dig hur länge som helst. Aja, ska korta ner det här lite, men ha en underbar födelsedag gumman, även fast det här inlägget är 48 minuter för sent.... me love you

Kommentarer
Postat av: din sophie

DARLING.DU ÄR BLAND DET BÄSTA JAG HAR OCH DU BETYDER MEST, TRO MIG.LOVE YOU!

2009-10-18 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0