kill me tid just nu

Ja nu känns verkligen allting åt helvette. Jag vet inte vad det är men ingenting går som det ska. Skolan tar för mycket tid än vad jag orkar lägga ner................ innebandyklubban har jag av snart!

Kul att vi har någon jäkla musikredovisning om musikhistoria nästa vecka och vi kommer ALDRIG att hinna klart med det. Spanskaprovet missade jag när jag var på skolsm så det blir nästa vecka. Är precis klar med boken man skulle ha läst ut och bokrecensionen till förra boken vi läste. justja, fick veta att jag fick VG på no provet, gillas starkt. Moget även att jag insett att jag är allergisk mot vindruvor också!!!! HATE MY LIFE!


Kommentarer
Postat av: rebecca skoglund

Gummsan då :/<3

2009-10-09 @ 10:38:35
URL: http://arskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0