efter en natt i jägarstugan

Ja jag mötte ju upp min klass igår 10.30 på skolan och tog bussen och åkte till jägarstugan. Sjukt härlig klass kommer det att bli kan jag säga redan nu, vi vet nog redan allt om varandra nästan haha! Nej men det var en mysig kväll och natt. Jag och Johanna låg vaken hur länge som helst och låg och pratade om allting och så, hur skönt som helst. Våran ''säng'' var en träsäng utna madrass eftersom att vi hade elpump och det fanns ingen el!

Lite less vi var då...

Nu är jag hemma iaf i väldigt ofräscht tillstånd och ska slänga mig i duschen nu så jag kan få känna hur det känns att vara människa igen. Sen ikväll blir det fysträning ute i Öjaren(?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0