gamla minnen från 2007


jag frida och emma åkte med min pappa och fridas låtsaspappa till uppsala för att kolla på när umeå kom dit för att spela, såg bland annat martha.

åkte på en lång kryssning med farmor och farfar där jag såg väääärldens snyggaste kille som jag ibland kan få ångest för att jag inte fick veta vem han var och vad han hette....

jag och sophia bestämde oss för att köra poweryoga framför tvn ungefär 4 dagar i veckan, jag tror vi körde det max två gånger sen gav vi upp.

vi cyklade klassikern med skolan i sjuan, gick faktiskt bra för mig och emma.

deseree vaktade patrick(!!) åt hennes kusin typ!

jag och frida sov i ''kojan'' i jäderfors och kollade på skräckfilm hela natten, lite rädda tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0