det två vännerna och hundarna

Idag är det torsdag och jag har gått fyra dagar i skolan den här veckan, typ alla är lediga imorgon men INTE kära smhp eller, nej vi ska ha lektion hela förmiddagen imorgon. Min dag iaf har bestått av skola och efter det så åkte jag rebecca emma och daniella och simmade på badhuset, sjukt tråkigt att bara simma fram och tillbaka hela tiden, borde finnas nå effektivare! Sen blev det  lite tid nere på jernvallen. Jag och sophia tog som vanligt en promenad nu på kvällen, idag blev den lång och vi fick även våra vovvar med oss. Sophias hund går två meter bakom och min hundra meter framför, får damp på honom helt seriöst, svårt att lugna ner sig lite.

Imorgon är det skola och sen efter det tror jag att jag ska till badhuset och simma lite, sen på kvällen vet jag inte vad som händer. Blir väl säkert nå roligt, orkar inte ligga hemma hela kvällen haha, lär ju fira att det är helg.



hehe därför man har en liten rackare som inte försöker döda mig!

min hund har laser ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0