jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag

Tjooooooooo mina hundratals läsare, fast. Aja, idag har jag iaf gjort ett riktigt bra kap i valbo. Köpte en ipod touch + högtalare så nu pumpas det musik i mitt rum och varje gång jag ska lyssna på musik så behöver jag inte sätta igång datorn, och det är hur skönt som helst. Nu ikväll blir det nog något med desereé, jag som hade tänkt sitta hemma och mysa lite framför datorn typ med en film och chips också. Men det skadar aldrig att vara lite social med omvärlden.  Fast kanske skulle behöva lägga på lite smink och fixa håret eftersom att jag bara hann vakna och klä på mig innan vi åkte till valbo, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0