jag behöver massa nytt

Jag har kommit på massa med grejer som jag lär ändra nu på. Som jag behöver nytt av, förändring.

Först kan man väl säga mitt hår!! Lisa ska få slinga och klippa av det så snart som möjligt när båda får tid, står inte ut en dag till!

Sen kan man väl klaga ganska mycket på min garderob också? Hallå den ekar ju när jag lär ropa och fråga mamma om alla kläder ligger i tvätten.

Jag behövde en ny design eftersom att min var så himla tråkig och mörk på nåt sätt, behövde en lite mer somrig, men den blev inte så bra jag hoppades på, men får duga tills jag orkar fixa en ny. Men den är ju fixad redan så ja.

En ny start på dagen, nu har det blivit att jag går och lägger mig runt 03.00 och sover sedan bort hela dagen, jag som älskar att kliva upp tidigt och ha hela dagen framför mig. ( fast jag älskar att sova länge ändå).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0