kan inte önskat mig en bättre avslutning

Ja vad ska man säga om gårdagen? Mer än att jag hade inte kunnat drömma om ett bättre avslut med klassen och de andra klasserna som slutade 9an på Prolympia, helnöjd med kvällen och natten. Nattade hemma hos Ida och det var jättemysigt och sen dagen efter ( idag) vaknade vi typ 12.30 och klev upp, tog en macka och sen trampade vi iväg till stan för att möta upp resten av tjejerna och tog en fika, alla var lika fräscha och pigga. Sen tog jag Frida och Hanna bussen hem och så åkte jag till farmor och farfar och här sitter jag nu. Funderar på om jag ska till hedåsen men det känns lite jobbigt att åka ut dit nu för jag vet inte hur jag kommer hem då. Aja, blir nog en myskväll hemma och sen kanske jag gör något annat. Nu ska jag ladda in bilderna från farmors kamera till datorn från avslutningen igår!

Och tjejer, lova mig att vi alltid håller kontakten fast vi kommer på olika skolor och olika städer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0