Lucas Dop Dag

Idag har jag faktiskt varit i kyrkan, till och med stått där framme med prästen och hällt i vatten i skålen som Lucas sedan fick lite vatten ifrån på huvudet, ja han döptes. Där kom jag mamma och pappa fram med lucas och jag var hur nervös som helst haha. Mamma fick stå och säga till mig vad jag skulle göra för jag hade ingen aning så jag stog där som en pinne och när jag kollade på Frida så brast jag i skratt, så henne kollade jag inge mer på. Sen åkte vi till farmor och farfar och hade det mysigt med fika och så, och nu sitter jag här och dunkar musik och taggar att.... sova? nej jag vet inte vad jag ska göra men det blir inget jobbigt och helst vill jag inte bara sitta inne heller, filmkväll är jag inte heller taggad för så jag vet inte vad som händer hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0