vad hände med gårdagens väder?

Hela dagen låg jag och emma på stranden och solade och badade. Eller vi var hos farmor och farfar men det är fortfarande stranden. Paddlade lite kanot, fikade, låg på bryggan och solade och tvingade oss själva att hoppa i vattnet som gjorde att mina ben nästan domnade bort. Efter det så åkte vi hem och tog det lugnt, eller nej jag skoja, jag åkte bort till björksätra och skulle spela lite fotboll med några men det slutade med att jag christian filip och anton körde springstraffar för fler än oss dök inte upp. Hemma sen så åkte dom flesta till högbo där vi skulle grilla men ingen hade med sig mat så vi satt runt elden och pratade och så. Sen åkte vi till donken som vanligt, och jag käkade för jag hade inte ätit nån kvällsmat. Där satt vi ganska länge och jag hade det faktiskt jättemysigt haha.

Ja det var dagen igår, nu ska jag fixa en dag av det här också. Mer än att ligga i sängen och grina till gossipgirl. PUSS

ska faktiskt ut och springa om ett tag....puhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0